Категории каталога

Мои статьи [24]
тематические статьи [17]

Форма входа




Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Вторник, 29.07.2025, 12:19
Приветствую Вас Гость | RSS
Обучение и тренинги
Главная | Регистрация | Вход
Каталог статей


Главная » Статьи » Мои статьи

МОНІТОРИНГ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТI УПРАВЛIНСЬКОЇ ДIЯЛЬНОСТI ОРГАНIВ УПРАВЛIННЯ ОСВIТОЮ

I.                   Порядок проведення моніторингу 

2.1. Моніторинг проводиться на трьох рівнях: перший рівень – загальноосвітні навчальні заклади всіх типів і форм власності;  другий рівень – міські (районні) органи управління освітою;  третій рівень – Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим.

2.2. Міські (районні) органи управління освітою на підставі вимог цього положення розробляють положення про проведення моніторингу на другому рівні.

2.3. Об'єктами моніторингу є:

            2.3.1. На першому рівні: контингент учнів; кадрове забезпечення, стан роботи з педагогічними кадрами; навчально-методичне забезпечення; матеріально-технічна база;  створення умов щодо організації навчально-виховного процесу; результативність навчально-виховного процесу; стан виховної роботи;  стан роботи з батьками і громадськістю; фінансово-господарська діяльність; стан управлінської діяльності.

2.3.2. На другому рівні:  мережа загальноосвітніх навчальних закладів, реалізація конституційного права громадян на одержання загальної середньої  освiти; кадрове забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів регіону, стан роботи з педагогічними кадрами;навчально-методичне забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів регіону;стан матеріально-технічної бази загальноосвітніх навчальних закладів регіону;  результативність навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах регіону;  стан управлінської діяльності в загальноосвітніх навчальних закладах регіону;  фінансово-господарська діяльність;результативність виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах регіону;  організація роботи з талановитими й обдарованими учнями;реалізація регіональних програм розвитку загальної середньої  освiти.

2.3.3. На третьому рівні:

§         відповідність мережі загальноосвітніх навчальних закладів Автономної Республіки Крим потребам населення, динаміка її розвитку;

§         реалізація конституційного права громадян на одержання загальної середньої  освiти;

§         забезпеченість загальноосвітніх навчальних закладів Автономної Республіки Крим педагогічними кадрами, їх якісний склад. Стан роботи з педагогічними кадрами;

§         відповідність навчально-методичного забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів Автономної Республіки Крим сучасним вимогам;

§         стан матеріально-технічної бази загальноосвітніх навчальних закладів Автономної Республіки Крим і її відповідність вимогам щодо організації навчально-виховного процесу;

§         якість управлінської діяльності органів управління освітою  на місцях;

§         стан фінансово-господарської діяльності;

§         результативність виховної роботи в системі загальної середньої  освiти Автономної Республіки Крим;

§         організація роботи з талановитими й обдарованими учнями.

2.4. Засоби моніторингу:

-         державна атестація загальноосвітніх навчальних закладів;

-         ліцензування загальноосвітніх навчальних закладів приватної форми власності;

-         тематичні перевірки;

-         атестація стану освiти регiонiв автономії.

2.5. Форми проведення моніторингу:

-         аналіз статистичної звітності;

-         аналіз документів;

-         опитування (анкетування);

-         тестування;

-         самооцінка;

-         спостереження;

-         контроль навчальних досягнень учнів.

2.6. Моніторинг у системі загальної середньої  освiти проводиться згiдно з графіком на кожний навчальний рік, затвердженим Міністерством освiти i науки Автономної Республіки Крим.

2.7. Моніторинг проводиться:

-         на третьому рівні – Центром проблем освiти Міністерства освiти i науки Автономної Республіки Крим за погодженням з Міністерством освiти i науки Автономної Республіки Крим;.

-         на другому рівні – міськими (районними) органами управлiння освiтою за погодженням з Центром проблем освiти Міністерства освiти i науки Автономної Республіки Крим;

-         на першому рівні – керівниками загальноосвітніх навчальних закладів за погодженням з міськими (районними) органами управлiння освiтою.

2.8. Відповідальність за проведення моніторингу покладається:

-         на першому рівні – на керівників загальноосвітніх навчальних закладів;

-         на другому рівні – на керівників органів управлiння освiтою;

-         на третьому рівні – на Центр проблем освiти Міністерства освiти i науки Автономної Республіки Крим.

 

II.                 Опрацювання і накопичення  інформації

 

3.1. Результати моніторингу оформлюються у виглядi довідок, аналітичних записок, таблиць, графіків, діаграм та ін.

3.2. Результати моніторингу на першому рівні узагальнюються керівником загальноосвітнього навчального закладу і передаються місцевому органу управлiння освiтою.

3.3. Місцевий орган управлiння освiтою узагальнює результати моніторингу, проведеного в загальноосвітніх навчальних закладах, розташованих на території регіону, незалежно від типу і форми власності, проводить моніторинг на своєму рівні, передає результати в Центр проблем освiти.

3.4. Центр проблем освiти узагальнює інформацію, яка була отримана в результаті моніторингу, проведеного на другому рівні, і подає в Міністерство  освiти  i науки Автономної Республіки Крим у виглядi аналітичних записок, створює інформаційний банк даних про систему загальної середньої  освiти Автономної Республіки Крим.

3.5. За результатами моніторингу, проведеного на третьому рівні, готуються:

-         проекти програм пріоритетних напрямків розвитку галузі освiти в АРК;

-         проекти наказів, рішень колегії Міністерства освiти  i науки Автономної Республіки Крим;

-         інструктивно-методичні листи, методичні рекомендації.

3.6. Опрацювання і накопичення матеріалів за результатами моніторингу може здійснюватися як у комп'ютерному (машинному), так і в безмашинному варіантах.

Категория: Мои статьи | Добавил: mazolen (02.03.2009)
Просмотров: 895 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Copyright MyCorp © 2025