Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0
|
Каталог статей
В категории материалов: 24 Показано материалов: 11-20 |
Страницы: « 1 2 3 » |
Сортировать по:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Просмотрам
Кожна організація для здійснення ефективної діяльності визначає цілі, досягнення яких можливе лише внаслідок дій, які виконуються в певній послідовності і є способом вирішення окремих, часткових завдань. Так, плануючи майбутню діяльність організації, менеджери визначають її цілі, способи їх реалізації та ресурси, необхідні для їх досягнення. У процесі організації діяльності приймаються рішення щодо організаційної структури, організації виробничого процесу, розподілу робіт та забезпечення їх необхідними засобами тощо. Контроль передбачає прийняття рішень щодо вибору системи контролю (масштабів, періодичності, форм контролю), аналізу отриманої інформації та здійснення коригуючих дій. Від того, наскільки обґрунтованими будуть ці рішення, залежатимуть успіх чи невдача організації, її процвітання чи занепад. |
Останнім часом багато представників як зарубіжної, так і вітчизняної науки стверджують, що в сучасній науці склалась тенденція до встановлення єдності природничого,соціогуманітарного та технічного знання. Це пов’язане з тим, що сучасна наука характеризується як значною диференціацією знання, яка проявляється через виникнення нових дисциплін і розгалуження вже існуючих, так і інтеграцією різних сфер знання. Крім того, підставою для тверджень про наявність об’єднавчих тенденцій в науці є поява нових напрямків та методів досліджень. |
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ МОНІТОРИНГУ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ |
Системний аналіз використовується як один з найважливіших методів в системному підході, як ефективний засіб рішення складних, зазвичай недостатньо чітко сформульованих проблем. Відповідно системний аналіз зводиться до уточнення проблеми і її структуризації в серію завдань, що вирішуються за допомогою економіко-математичних методів, знаходженню критеріїв їх рішення, деталізації цілей. |
Общая характеристика исследования
В условиях постоянно меняющегося мира современная школа призвана целенаправленно ориентироваться на подготовку молодежи к социальной интеграции, реализации жизненных планов и программ с учетом региональных социально-экономических, этнических, культурных и других особенностей.
Развитие мирового и, в частности, европейского образовательного пространства объективно требует от современной украинской школы адекватной реакции на процессы реформирования средней школы, которое осуществляется в ведущих странах мира.
Внедрение инновационных образовательных технологий является одним из путей обновления содержания и форм организации учебно-воспитательного процесса, обеспечения равного доступа к получению качественного образования, реализации Национальной доктрины развития образования. |
Анкетирование как метод исследования
Методика построения анкет
Разработка анкет |
Предлагаемые рекомендации разработаны в соответствии с Концепцией профильного обучения в старшей школе, Планом перехода старшей школы на профильное обучение в Автономной Республике Крым, Примерным положением об образовательном округе, утвержденным приказом Министерства образования и науки Украины от 05.04.2006г. №267. Их целью является оказание практической помощи руководителям органов управления образованием, общеобразовательных учебных заведений по созданию и функционированию межшкольных профильных групп как одной из форм организации профильного обучения.
С 01.09.2007г. начинается 3-й (завершающий) этап перехода старшей школы на профильное обучение, который предполагает введение профильного обучения практически во всех общеобразовательных учебных заведениях Автономной Республики Крым.
Учитывая, что не во всех учебных заведениях имеются реальные возможности для функционирования профильных классов по нескольким направлениям, создание межшкольных профильных групп является не только одной из форм организации профильного обучения, его совершенствования, но и оптимальным вариантом координации деятельности общеобразовательных учебных заведений по вопросам реализации законодательства в сфере образования, эффективного использования кадрового потенциала, учебно-методической, материально-технической базы.
Межшкольные профильные группы, как правило, могут создаваться в рамках образовательного округа. |
КОМПЛЕКСНЫЙ МОНИТОРИНГ ЭФФЕКТИВНОСТИ ФУНКЦИОНИРОВАНИЯ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ, РЕАЛИЗУЮЩИХ ИННОВАЦИОННУЮ МОДЕЛЬ РАЗВИТИЯ «ШКОЛА БУДУЩЕГО» |
МЕТА ТА ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ
Основними цілями й завданнями даного дослідження є визначення:
· загальних тенденцій в управлінській діяльності районних, міських відділів і управлінь освіти, загальноосвітніх навчальних закладів при організації допрофільної підготовки, як складовій частини профільного навчання в системі загальної середньої освіти;
· найпоширеніших форм реалізації допрофільної підготовки в загальноосвітніх навчальних закладах;
· якості засвоєння навчального матеріалу учнями 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів комунальної форми власності за результатами державної підсумкової атестації;
· відповідності рівня навчальних досягнень учнів 9-х класів професійної компетентності педагогічних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів комунальної форми власності
ОБ'ЄКТИ ТА ІНСТРУМЕНТАРІЙ МОНІТОРИНГУ
Об'єктами досліджень були визначені:
· організація допрофільної підготовки в загальноосвітніх навчальних закладах автономії;
· якісний склад педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів комунальної форми власності, що викладають в 8-9-х класах, у яких організована допрофільна підготовка;
· форми реалізації допрофільної підготовки в загальноосвітніх навчальних закладах.
Інструментарієм моніторингу є:
· анкетування респондентів (відповідно до вибірки по регіонах);
· аналіз статистичної інформації. |
I. Загальні положення
1.1. Моніторинг результативностi управлiнської дiяльностi органiв управлiння освiтою в Автономній Республіці Крим (далi - МОНІТОРИНГ ) – форма організації збору, збереження й опрацювання інформації, що забезпечує беззупинний аналіз стану системи і прогнозування її розвитку. Моніторинг є підставою для прийняття управлінських рішень, корегування способів дій.
1.2. Метою проведення моніторингу є одержання об'єктивної і достовірної інформації щодо щодо стану управлiнської дiяльностi органiв управлiння освiтою в Автономній Республіці Крим.
1.3. Завданнями проведення моніторингу є: Спостереження за станом управлiнської дiяльностi органiв управлiння освiтою, одержання необхідної інформації; Своєчасне виявлення змін, що відбуваються у системі загальної середньої освiти, факторів, що їх викликають Здійснення прогнозування, попередження негативних тенденцій у розвитку системи загальної середньої освiти.
1.4. Інформація, що збирається в ході моніторингу, повинна відповідати наступним вимогам: повнота.об'єктивність,вірогідність.
|
|
|